Strona internetowa

interesujące artykuły tematyczne

Jeśli w organizmie brakuje jakiś składników mineralnych, czy witamin, najszybciej zauważymy to na naszych włosach, nasze włosy są niesłychanie czułe na stres, warunki środowiska, zmęczenia i braki w diecie. Pielęgnacje naszych włosów musimy rozpocząć od wewnątrz, ponieważ żadne upiększające szampony nam nie pomogą, jeśli włosy nie będą porządnie odżywione od środka. Fundamentalnymi elementami, jakie muszą odszukać się w diecie to cynk. Poprawia on ukrwienie skóry, ma wpływ na wytrzymałość i wygląd włosa, można go odszukać w orzechach włoskich, kukurydzy, migdałach. Następnym składnikiem jest magnez, odnajduje się on w brokułach, fasoli, jęczmieniu. Przydatne okazują się też kosmetyki rodzaju loxon. Deficyt żelaza w diecie może przyczynić się do łysienia, odszukamy go w mięsie, orzechach, daktylach, fasoli. Wapń to nie jedynie czynnik budulcowy, ale też włosy go wymagają. Najlepszym źródłem wapnia jest mleko. Też znaczącą witaminą jest witamina A. Włosy w przede wszystkim dotkliwy sposób odczuwają jej brak, właśnie dlatego powinniśmy nie dopuszczać do jej niedostatków.
frazy: Ogród, Farmacja, Medycyna i Farmacja, Zdrowie i Farmacja.

Categories: Zdrowie

Comments are closed.